okt
9

Ahogy telnek a napok, egyre nő bennem a félelem, hogy egyszer ennek is vége lesz. Nagyon jól érzem magam. Mostanra tényleg nagyon megszerettem az itteni életemet és nem is változtatnék rajta, nem költöznék el lakásba, mert már egyáltalán nem zavar, hogy 15m2-en lakunk ketten, hogy állandóan közösségi életet élünk. Annyira megszerettem ezeket az embereket! Biztos sokat dobott a hangulatomon, hogy már lassan két hete szüntelenül süt a nap, csodálatos őszi idő van, színes levelekkel, felhőmentesen, de egy kis csipet szúrós hideggel, ami állítólag egyre csak szúrósabb lesz.

Ma voltam az első balett órámon. (Kissé másnaposan:D)Marta új lakótársa, a kínai lány, WenJing jár balettra, de neki is annyi tapasztalata van, mint nagyjából nekem, fél évig én is jártam már. Eszméletlenül élveztem, másfél óra nagyon kimerített, de nagyon jófej a tanárnéni. Úgyhogy már a táncóra is kipipálva. És nagyon sokat tanultunk ma, arrabesque, fondue, grande pliée, sauté stb. Ezen kívül ugye heti sokszor járunk közösen fitness terembe, már szinte mindenki beiratkozott tőlünk, úgyhogy mindig ezzel vagy azzal mászunk edzeni, így izgalmasabb.

Aktívan írom a 15 oldalas esszémet az ukrán szociális rendszerről, igyekszem haladni vele, jövő hét végén jönnek Anyuék, úgyhogy addig be kéne fejezzem, mert utána meg megyünk 4 napra moszkvába 6-an.

Életem legjobb bulijai talán ezek a bulik, amiket itt alkotunk. Talán ha nem jöttem volna el erre a szemeszterre, soha az életben nem buliztam volna limuzinban, nem lettem volna hajóbulikban, meg az egész hangulat, hogy mindig az egész társaságunkkal megyünk, nagyon tetszik. Tegnap volt az egyik orosz lány, Masha szülinapi bulija, kibérelt egy hajót, úgyhogy 3 órán keresztül hajóztunk a Néván meg a sok kicsi csatornán. Csodálatos volt. Hangszóró volt fenn, így a fedélzeten énekeltünk és táncoltunk, készítettek nekünk hatalmas pokrócokat, amibe beburkolózhattunk, mert ugye már hideg van nagyon. Előttem van egy kép, amikor a Sole Mio-t üvöltjük.:)A hajó után meg persze mentünk bulizni a Rossi's-ba, ahova jöttek emberkék a Kapitanskajáról is :)

Ma nagyon finomat főztem. A hentesboltban árulnak előre bepácolt dolgokat,  vettem csirkehusit valami zöldes fűszeres dolog volt rajta, pirítottam hagymát és bacon-t, ráraktam a husit, majd belerakosgattam megfőzött krumplit.:)

Most átmegyek Otto-hoz, nézünk valami orosz filmet.

Ja igen, lefoglaltuk a moszkvai hostelt. Október 20-24!!!Juhuu

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoshka.blog.hu/api/trackback/id/tr772358794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása