sze
6

Augusztus 29 – szeptember  6

Az elmúlt napokban hol a belga lánnyal, Caroline-nal, hol a francia lányokkal, hol az olaszokkal, hol Adrianával, hol Iljával, hol egyéb emberkékkel mászkáltam erre-arra. Felfedeztünk egy nagyon szép romantikus helyen (Gribojedov-csatorna mentén) található Szamovár nevezetű eredeti oroszos hangulatú étteremszerűséget, nagyon olcsó és finom. Illetve az egyetemen is meg lehet ebédelni 200 rubelből (5 euro) úgy, hogy levest is, másodikat is, desszertet is eszem. (Ez itt olcsónak számít.) A kaja-témával kapcsolatban, a „bachelor building” mellett van egy hipermarket-szerűség, a Lenta, ahol olcsóbban be lehet vásárolni. Egy marshrutkázással el lehet jutni oda, nagyon még cipekedni sem kell. Az „olcsóbbanhoz” annyi megjegyzésem lenne, hogy nyugodtan bevásároltam olyan dolgokat, mint tészta, rizs, olaj, blabla (tehát nem egy napra), gondoltam nem fog annyira sokba kerülni, ki is fizettem az 1300 rubelt, aztán amikor megkaptam az smst, hogy levontak 9000 forintot, kissé megijedtem. Szóval ebből is látszik, hogy itt kicsit drágább az élet.

Nagy boldogságban is vagyok most, mert egyrészt visszaírt a fazon az UIC-ből (a párizsi székhelyű Nemzetközi Vasútvonalak Szervezete), hogy mehetek szakmai gyakorlatra 2011-ben, illetve ma a NATO-ból megírták, hogy a szelekció első fordulóján átjutottam.:) Ha a másodikon is átjutok, megyek Brüsszelbe juhuu, és azért még fizetnek is 800 eurót havonta, plusz az Erasmus által nyújtott 500 euro. Bárcsak összejönne..

Az egyetem még nem igazán kezdődött el, az egész rendszer elég kaotikus, 2 tárgyam csak november elején kezdődik. De már voltam az első orosz nyelvű órámon (Gazdasági rendszerek összehasonlítása), illetve a spanyol óramegbeszélésen.:)

Egyik este hatalmas sörözés volt, egy szülinapot ünnepeltünk, egy másik este is kimozdultunk valami hangulatos helyre.

Ami nagyon fura, hogy alig van Bulocsnaja (pékség), ez egyszerűen felháborító.

Már kidíszítettem a szobácskánkat képeslapokkal, voltunk az IKEÁban is bevásárolni tükröt meg polcocskákat, meg néhány hasznos elengedhetetlenül fontos apróságot. Sajnos semmi pénzem nincs költekezni, úgyhogy aktívan spórolok.

Főleg, hogy jövő héten jön Louis meglátogatni engem.Juhuu.:)

Ja igen, az előbb voltam a fitnessben Camille-jal és Lucile-lel, aztán az ő szobájukban ragadtam sok más lánnyal, gyümölcsöket meg csokit eszegettünk, amikor beállít a három italiano. J Giovanni leült az egyik ágyra a notebookkal és betette James Brown-tól az I feel good-ot. Lorenzo világított egy elemlámpával, és „szexin” bejött Matteo, mondta Lucile-nek, hogy van egy kis meglepetése számára.:D Mindenki szakadt a röhögéstől, Matteo elkezdett egy sztriptízt, levette a nyakkendőjét, pulcsiját, kivillantotta a nagy férfias pociját:D Eszméletlen sokat nevetgéltünk, hatalmas volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoshka.blog.hu/api/trackback/id/tr942276255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása