sze
15

indián nyár

| Szerző: matrjoshka | 10:31 pm

Most kezdem élvezni úgy igazán. Szeretek buszozni, metrózni, sőt még marsrútkázni is. (hallgatom az In a manner of speaking című Nouvelle Vague számot, szép.) Szeretem nézegetni az embereket, mindig hasonlítgatom, hogy amit itten látok, az mennyiben más az otthonitól. Egyre többet süt a napocska, egyre több olyan embert ismerek meg, akikkel szívesen töltök több időt is. Nagyon jó kis társaságunk van itt a Sevcsenkós koliban, örülök, hogy ide kerültem. Tudom, hogy néha rám jön, hogy a kolis lét nekem túl sok, nincs elég intimitás, főleg, hogy egy miniszobában ketten össze vagyunk zárva. De nagyon sokszor viszont élvezem, még akkor is, ha nem tudok akkor elaludni, amikor szeretnék, még akkor is, ha olyankor is beszélgetnem kell valakivel, amikor legszívesebben egyedül lennék. Tetszik ez az egész. Tegnap szerveztek egy bulit egy nagyon hangulatos szórakozóhelyen, csak nekünk. Előtte persze itt iszogattunk a koliban, vodkanarancs, "sambuka" (így kell írni?), sör,itt-táncolás, hülyéskedés, majd rohanás le, megint vagy 15-en, stoppolás kisebb csoportokban, alkudozás az árban..a hagyományos elindulások.:) Az Akakao klubban sok ismerős arc, beszélgetés ezzel, beszélgetés azzal, iszogatás ezzel, iszogatás azzal, meghívnak vodkára, táncolok ezzel, táncolok azzal. De a legeslegjobb az az volt, amikor vagy egy órán keresztül szinte akrobatikus rockyztunk Ignassal, pörgetett ide meg oda, földigfejlehajtósan, felemelgetősen, néha tangós mozdulatokkal fűszerezve.Jáj imádom ha egy pasi így tud táncolni.:)Az ingyen felvehetős kiegészítők mint kalapok, boa, mindenféle fejpántcucc, sikerült elloptunk néhányat.:DÉn rózsaszínű nyuszifülben másztam haza, khm viszont a bőrdzsekimet ott felejtettem (de hálistennek másnap megvolt, amikor érte mentem)..Reggel 6-ra hazaérés egy végigtáncolt éjszaka után, részegen, nagyon sok tejecskeivás, amikor hazaérek, be ágyikóba, 3 óra múlva felkelés, kissé részegen, bemenni zh-t írni, mászkálni ide meg oda, este hazaérni, fáradtan.

Az elmúlt hét alatt megnéztem a Paris, je t'aime, a New York, I love you és a Moskva, ja ljublju tebja című filmeket, az utóbbit moziban. Az első kettőt imádom, eredeti és szép. Az orosz verzió, háát, inkább nem fűzök hozzá semmit, egyszerűen borzalmaaas, senkinek nem ajánlom. De ha sorrendet kell állítani, akkor az NY tetszett a legjobban, voltak benne érdekes kis csavarok..

Már szinte az egész Sevcsenkó az Alex fitnessbe jár, olyan vicces, mindig találkozom valakivel vagy spontán futásosizzadás közben vagy megbeszélve együtt megyünk el.:)

Jaaaj, jól érzem magam itt.:)

Holnap meg megyek ki a reptérre, jön Louis..:)megkértem, hogy hozzon francia bort, mert mióta itt vagyok, nem ittam még bort, itt valahogy nem divat..

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://matrjoshka.blog.hu/api/trackback/id/tr722299229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strex 2010.09.26. 13:10:00

Jaj, annyira jó ezeket olvasni, tiszta nosztalgikus hangulatba kerültem! A Dácsa (szórakozóhely) megvan még?
Annyi minden jutott most eszembe, de még az első bejegyzéshez annyit, hogy nem tudom mostanság hogy csinálják, de 2006-ban csak az kaphatott diákbérletet, aki orosz állampolgár is volt, nem volt elég az orosz diákigazolvány önmagában!

matrjoshka 2010.09.28. 23:33:52

kukuucs, rég hallottam felőled:)
hát akkor lazítottak a rendszerükön (mégiscsak fejlődőképesek ezek az oroszok;) ), mert nekem van orosz diákom bebebeeeee
A Dácsa igen, él és virul. :)

Vestitor 2010.10.04. 14:20:37

Az már csak igaz, leginkább megváltozott családi állapotomhoz volt köthető az eltűnésem :)
Orosz diákot mi is kaptunk, persze, hiszen azzal mentünk be ingyen vagy majdnem ingyen nagyon sok múzeumba. Csak diákbérlet nem járt hozzá a metróra.
süti beállítások módosítása